منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
ادرس
اعضای هیات علمی
برنامه کلاسی
پزوهش
رشته های تحصیلی
رويدادها
فارغ التحصیلات
منو
وب سايت ها
هدر سایت
همايش ها
ورود
اعضای هیات علمی
1399/10/16 سه‌شنبه
با حکم دکتر خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان؛
محمود عامری رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی منصوب شد.

.

.

در متن حکم انتصاب رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی آمده است:
 
محمود عامری سیاهویی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی منصوب شد
 

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان روز یکشنبه مورخ 99/9/30 باتوجه به موافقت دانشگاه پیام نور کشور در حکمی محمود عامری سیاهویی را به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی منصوب کرد.


جناب آقای محمود عامری سیاهوئی
سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، نظر به تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به موافقت کمیته انتصابات دانشگاه و معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استانها در تاریخ 22 /9/99 به موجب این حکم از تاریخ 99/9/30 به مدت 2 سال بعنوان رئیس دانشگاه پیام نور واحد ابوموسی منصوب می شوید.

امید است در پرتوی عنایات باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج ا... تعالی فرجه الشریف) در نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و پیروز باشید.
 
گفتنی است محمود عامری سیاهویی قریب به3 سال مسئول امورجاری دانشگاه پیام نور ابوموسی بر عهده دارد که از این تاریخ به بعد به مدت 2 سال به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی منصوب گردید.

عامری سیاهویی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی و دانش آموخته دانشگاه پیام نور مرکز یزد و استاد دانشگاه است و همچنین قریب به 10 سال سابقه مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور هرمزگان در کارنامه خود دارد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر