منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
ادرس
اعضای هیات علمی
برنامه کلاسی
پزوهش
رشته های تحصیلی
رويدادها
فارغ التحصیلات
منو
وب سايت ها
هدر سایت
همايش ها
ورود
اخبار برگزیده
1401/5/24 دوشنبه
اطلاعیه؛
اطلاعيه تمديد مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اعلام رشته‌هاي جديد و اصلاحات دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1401

.

پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي  سراسري سال 1401 در تاريخ  1401/05/18، ضمن اعلام اصلاحات جديد دفترچه راهنماي مذکور (به شرح زير)، به اطلاع داوطلبان این مرحله از پذيرش مي‌رساند افرادی كه تا تاريخ  1401/05/23 براي ثبت نام و انتخاب رشته اين مرحله از پذيرش سراسري اقدام ننموده‌اند، می‌توانند تا پايان روز یکشنبه مورخ  1401/06/06  نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. لذا داوطلبان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقيق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعيه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند. لازم به تاكيد است مهلت اعلام شده به هيچ وجه قابل تمديد مجدد نمي‌باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر