منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
ادرس
اعضای هیات علمی
برنامه کلاسی
پزوهش
رشته های تحصیلی
رويدادها
فارغ التحصیلات
منو
وب سايت ها
هدر سایت
همايش ها
ورود
اخبار برگزیده
1400/8/18 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید مرکز اراک:
پذیرش 158 هزار دانشجوی ورودی جدید اقبال عمومی به دانشگاه پیام نور است/ دانش آموختگان دانشگاه بزرگ ترین سرمایه کشور

.

رئیس دانشگاه پیام نور پذیرش 158 هزار دانشجوی ورودی جدید را اقبال عمومی و اعتماد داوطلبان به این دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه پیام نور بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور با سیستم آموزشی ترکیبی است که به دلیل آموزش محور و کتاب محوربودن، دانشجویانی کوشا، مستقل و باسواد را به جامعه تحویل داده است.

به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده امروز در جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز اراک که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک به پذیرفته شدگان افزود:  دانش آموختگان این دانشگاه ، بزرگ ترین سرمایه کشور هستند و کسب رتبه های بالا در کنکور دوره های تحصیلات تکمیلی توسط دانشجویان این دانشگاه نشان دهنده کیفیت آموزشی آن و البته افتخاری بزرگ است.
وی خطاب به دانشجویان افزود: تمامی مدیرانی که بسیار موفق بوده و منشاء خدمات ارزشمندی برای کشور و حتی دنیا بوده اند، روزی مانند شما بر روی صندلی دانشجویی نشسته اند و با تلاش و کوشش به این جایگاه دست یافته اند.
وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور از ظرفیت های بسیار مطلوبی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی، ورزشی و ... برخوردار است و دانشجویان باید از این فرصت ها به نحو احسن در جهت رشد و بالندگی بیشتر خود استفاده کنند تا روزی بتوانند در میادین علمی ملی و بین المللی پرچمدار و افتخاری بزرگ برای کشور باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید مرکز اراک:
منابع دینی پاسخگوی شبهات دانشجویان است / بهره مندی از محضر اساتید معارف برای رفع شبهات


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری عرضه شبهات دینی در فضای مجازی را یکی از هجمه های اخیر علیه جوانان کشور عنوان کرد و گفت: دانشجویان ما باید نسبت به این هجمه ها و شبهات هوشیار باشند و بدانند که منابع دینی به درستی پاسخگوی تمامی شبهات هستند.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید مرکز اراک افزود: علما و اساتید گروه معارف بهترین راهنما در دانشگاه به شمار می روند و دانشجویان می توانند از محضر این اساتید برای پاسخگویی به سوالات و شبهات خود استفاده کنند.

وی ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان اظهار داشت: تامین نیازهای معنوی و دینی دانشجویان مهم ترین وظیفه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاست که مامن امنی برای تمامی دانشجویان به شمار می رود.

وی دانشجویان دانشگاه پیام نور را دانشجویانی مستعد، اخلاق مدار و دیندار دانست و گفت: موفقیت دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در عرصه های آموزشی و مدیریتی افتخاری بزرگ است و حضور چنین دانشجویان ولایت مدار و مومنی می تواند موجب پیشرفت و تعالی جامعه باشد.
 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر