منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
ادرس
اعضای هیات علمی
برنامه کلاسی
پزوهش
رشته های تحصیلی
رويدادها
فارغ التحصیلات
منو
وب سايت ها
هدر سایت
همايش ها
ورود
اخبار برگزیده
1400/8/18 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار شورای مطالعات زنان واحد خواهران نهاد رهبری :
نقش موثر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در الگوسازی و هدایت دانشجویان/ ضرورت بهره مندی از ظرفیت بانوان توانمند

.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به نقش و جایگاه موثر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بهترین ، قابل اعتمادترین و موثرترین جایگاه برای جهت دهی افکار، الگوسازی و هدایت صحیح دانشجویان است.

به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده در دیدار شورای مطالعات زنان واحد خواهران نهاد رهبری افزود: نهادنمایندگی مقام معظم رهبری همواره راهبر و مشاوری قوی برای فعالیت های فرهنگی بوده که می تواند جریان های فکری -دانشجویی را به درستی جهت بخشیده و هدایت کند.

وی با اشاره به توانمندی بانوان در بدنه مدیریتی و اداری دانشگاه پیام نور افزود: بخش اعظمی از دانشجویان دانشگاه را نیز بانوان تشکیل می دهند و قطعا بهره مندی از ظرفیت های ویژه بانوان توانمند در دانشگاه برای اثربخشی بیشتر و رفع چالش های جوانان دانشجو ضروری است.

رئیس دانشگاه پیام نور تاکید کرد: آگاه سازی جوانان دانشجو در برهه ای که هجمه های مختلف فرهنگی وجود دارد و ترویج ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم ترین اولویت است که با کمک دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تحقق خواهد یافت.

وی برگزاری دوره های هم اندیشی، کارگاه های آموزشی، طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید و ... را از اقدامات مثبت در حوزه دفتر نهاد عنوان کرد.
 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر